niedziela, 26 stycznia 2014

Szmat czasu.. - świętujemy czwarte urodziny bloga! :)

W planach miałam pisanie kolejnego postu z serii „Informacje z kraju i ze świata”, gdyż trochę spraw się nazbierało, tych lepszych, jak i tych gorszych, ale.. Właśnie, ale :) Pod wieczór wpadł w moje ręce kalendarz, a gdy otworzyłam na dzisiejszej dacie, zobaczyłam piękny napis „URODZINY BLOGA” i nie mogłam się powstrzymać, by nie napisać coś dla Was z tej okazji, Moi Drodzy Czytelnicy :)

[źródło]
Ach, jeszcze dziś pamiętam, jak pełna obaw zakładałam stronę na Onecie. To już cztery lata mojego pisania, blogowania, odrywania świata od zupełnie innej, wcześniej nieznanej strony. Przez ten czas nie wygrałam konkursu Bloga Roku, nie zaczęłam reklamować znanej marki, nie skończyłam pisać książki i niestety nawet nie udało mi się wziąć udziału w Targach Książki..

Jednak nie ważnym jest to, czego nie zrobiłam, bo przecież wszystko przede mną. Marzenia są po to, by je spełniać, a raz założone cele, nie ulegają tak szybko zmianie, choć czasem lądują na moment, na dnie szuflady. Dlatego wierzę, że szczęście się do mnie uśmiechnie :) Dzięki mojemu miejscu na świecie miałam nie tylko okazję pisać, doskonalić swój warsztat czy poszerzać słownictwo. Dzięki blogowaniu poznałam masę niesamowitych osób, z którymi kontakt mam po dziś dzień. Miałam także sposobność nie tylko uczestniczyć w kilku spotkaniach autorskich, ale i porozmawiać z samymi pisarzami dłużej :)

Moje blogowanie to zasługa Ety, o czym nie raz już mówiłam. Również jej chciałabym szczególnie podziękować za te cztery lata – kochana, gdyby nie Ty, nie wiadomo czy pisałabym dziś ten post :) W tym miejscu chciałabym też podziękować wszystkim tym, którzy pozostawiając po sobie ślad, dają mi siły i motywacje do dalszego działania – zarówno tym, który zatrzymali się na KSIĄŻKACH-MEME na stałe, jak i tym, który na chwilę „wpadli” na mojego bloga.

Na koniec mogę jedynie powiedzieć, że mam nadzieję, iż to nie ostatni rok, ale kolejny będący kroplą w oceanie życia, który będę z Wami dzielić :D

14 komentarzy:

  1. Gratuluję serdecznie rocznicy i życzę kolejnych owocnych latek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ten czas szybko leci ;) Wszystkiego najlepszego z okazji 4 blogowych urodzin. Życzę dużo energii i zapału w rozwijaniu swojej pasji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję rocznicy i życzę jeszcze wielu takich urodzin

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów

    OdpowiedzUsuń
  5. W takim razie: życzę kolejnych lat owocnego blogowania:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cztery lata? Szok! Ale długo! :) Gratuluję i trzymam kciuki za kolejne 4, 8 itd. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę Ci kolejnych 44 lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje pięknej rocznicy i wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 4 urodziny - gratuluję! jest co świętować ;)
    i życzę niesłabnącej przyjemności w blogowaniu :)

    zapraszam ciepło - http://recenzjeami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulacje i życzę kolejnych czterech lat, pełnych samych książkowych perełek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tym własnie wpadającym gościem jestem ja. Założyłam dziś sobie cel: przejże 89 zakładek na lubimyczytac.pl gdzie ludzie rekalmują swoje blogi. Jestem na pierwszej stronie gdzie się znajdujesz no i... jestem :D Gratulacje tych 4 lat :)

    OdpowiedzUsuń

Mały ślad po Tobie = Wielki uśmiech na mojej buzi ;)